03 mai 2006

K nagu Kolmapäev

Mina arvan ka, et täna oli kolmapäev. Ma olen sigalakkutäis ja homme on millegipärast tööpäev. Enda kiituseks võin öelda, et kasiinos ei mänginud ma sentigi oma raha maha. Küll aga laenasin teistele, kel sulli kaasas polnud. Aga olgem ausad, kiusatus oli suur. Millegipärast jagati seal jube palju tasuta jooke, naistele veel ka poole hinnaga, kui ise osta. Mis omakorda tähendas, et seal on võimalik saada peaaegu poehinnaga Budweiserit. Normaalne ju. Aga see, et süüa ei antud (need viinamarjad-pirnid-apelsinid-küpsised ei lähe söögina arvesse), tähendab seda, et homme olen ma jälle välja magamata, sest tühja kõhuga ma magada ei suuda.

Aga üldiselt Kraalid ja muud asjad on positiivsed. Aga me peame mingid päevad leiutama ka Oliüksi saunapäevadeks:) Pealegi, minu vesipiip on kah sinna poolmeelega jäetud, et oleks põhjust tagasi minna. Ja muidugi on vaja seda spetsialisti, kes selle põlema saab:P

1 kommentaar:

Esme Kassak ütles ...

Vanasti jätsid naised meeste juurde asju, et oleks põhjust tagasi minna. Nii arvas üks tibinas, kes mu msn-i sattunud viimasel ajal. Ja kes avaldas imestust, et mehed ka nii teevad;) Ja mitte sellest ei tahtnud ma ometi rääkida:O

Aga tundub, et sõbrantsid omavahel kasutavad sama nõksu. Ju see on midagi toreuniversaalset. Saun kõlab hästi. Aga teeks seekord meesteta;)