07 mai 2007

Mulle tekkis nüüd selline mõte, et kuna läbivaks teemaks on õlu ja üldsegi mitte enam unenäod, siis peaks ka pealkirja alust teksti korrigeerima.. kuidas oleks: ütle, mida sa jood ja.. (ettepanekud teretulnud)

Ja siis veel see nime teema. Mulle tundub, et ma võitsin:P Andke auhinnad siia!:)

5 kommentaari:

Allar ütles ...

mu ühe eelmise öö unenäos oli kena maakoht ning minu kallis papa pakkumas mulle värskelt pruulitud koduõllet. väljaspool unenägusid ei joo mainitud papa tilkagi alkoholi, juba alates kolmekümnendatest eluaastatest. nii et ma võin vabalt ka sisuliselt teemat vahetamata unenägudest rääkida .p

ja omapoolseks auhinnapanuseks võin pakkuda sel kuival aal pisut (oh imet ja üllatust) külma õllet sügavatest külmkapiavarustest :)

Allar ütles ...

.. ja me naerame rõemsasti.
.. ja me mõtleme, kas me soovime sinuga koos juua.
.. ja me ütleme, mida sa unes näed.
.. ja kus sa hoiad oma pangakaarti ning pin koodi.
.. ja kui vanalt alustasid

Turbotigu ütles ...

see punktiiridega kirjutis kõlab nagu üks värske piiblilugu:)

a õlleauhinnad on minu lemmikud;)

Esme Kassak ütles ...

... ja me ütleme, mida sa unes näed.

Mina näen ilmselt piimavasikaid unes.p

Allar ütles ...

a. auhinna saab kätte siis meie külmkapist.