02 mai 2008

Muide, pargis on muru juba täiesti istumiskõlbulik, mul on tunne, et peaks pargiõlle hooajaga peatselt algust tegema. Ja mul oli veel mõte, et läheks ostaks veel mõned lõuendid ja teeks mingi ühismaalimise:) Ma ükspäev katsetasin ära oma värvid ja pintslid ja ullult lahe oli. Tahaks seda vabas õhus ka proovida, võibolla siis ei tule nii depressiivne pilt:P Wilma loodetavasti teab soovitada, kuhu shoppama peaks minema enne:)
Ja muide, Picasso oli ka skorpion.

5 kommentaari:

Allar ütles ...

ämeizing, sissekanne :)

Esme Kassak ütles ...

aga teeme ühismaalimise

Turbotigu ütles ...

teeme jah! otsime aja mis kõigile sobib ja siis teeme flaiku?:) a muidugi spontaanne väljasõit sobib ka.

Allar ütles ...

mul on naine ja laps maal, aga peale seda võiks teha küll, so. peale jaanipäeva. muidugi, kui te jaanipäevaks meile maale tulete, siis saab ka teha :)

Turbotigu ütles ...

hmm.. jaanipäev maal kõlab päris hästi. Mitte, et ma linnas üldse proovinud oleksin jaanipäeva pidada. Aga alati on hea, kui erinevaid maa variante pakutakse:)