14 november 2007

Pikka juttu ei tee


  • Vein naba taga tormi ei tekita (küll aga pisut peas)
  • Järgmisel päeval paistab päike
  • Pisut toores vein ei hirmuta kedagi, eks
Väike täpsustus ka - pole mitte veinikelder, vaid veinipenthouse :)

Aaitäh meie flaierimeistrile.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Huvitav, kas see olen mina, või on miskit pärast "maitse" sammu ära ununenud? :P

Esme Kassak ütles ...

Veinidegusteerija pisibluffi käsiraamatust:
- kui veini maitse teeb nõutuks, siis võta eeskuju esimesest enesekindlast degusteerijast.
- kui veini aroom jätab ka kõige enesekindlamad nõutuks, siis võib keegi degusteerijatest ilmutada enesekindlat seisukohta ka ilma veini maitsmata.
- ning alati võib rääkida ennastunustavalt õunaastast, jõudmata lonksugi veini maitsta.

(ja ma ei ole Sisalik)

Turbotigu ütles ...

no mina arvan ntx, et sülitamine on veini raiskamine:) aga iga ühe vaba valik, mida ta peale maitsmist teeb:)

Anonüümne ütles ...

mul tekitas kohe küsimust veinikeldri nimetus, aga see on õnneks kenasti ära seletatud. Esialgu tundus, et äkki on mõeldud ntx trepialust. :p

Anonüümne ütles ...

oeh, mõnus oli. aitähh kõigile.