20 september 2005

üks on loll ja teine on laisk, mina pean üksi blogima..

Uskumatu, aga Uskumatu1 ähvardas enam siia mitte tulla, sest tema üksi käib ja toimetab. Mul ei ole ju aega praegu ka kampaaniaplakateid joonistada, a´la "toetage uskumatute õdede blogimist! 1 rida uskumatuid tõdesid - 10 eeku, või rohkem!"
Aga mina ju annan talle tegelikult koguaeg häid ideid, millest kirjutada. See eelminegi oli ju mul endal plaanis aga ei jõudnud ilmutada lihtsalt. Interneti puudus oli nädalavahetusel. Ja pealegi varustab ta mind koguaeg piisaval hulgal tööga nii, et ma ei jõua oma teises koduski blogida. Aga noh, varast töölejõudmist saab mõnikord ikka ära kasutada. Väiksed kohvid ja mõned blogid, kui satub parem päev olema.

Täna käisid tassivargad. Uskumatu. Kellelgi on identiteedikriis, tahab end minu nimega kutsuda või end minuna tunda? Ega ma kade pole. Ma ise tahaksin end viimasel ajal nooremaks pidada. Paluks mulle tassi, millele on peale kirjutatud 25.

Kommentaare ei ole: